UNA COMPANYA, UNA HISTÒRIA

18.02.2020

Sóc la Judit, una alumna de 1r ESO A de l'institut Escola Pallerola. A continuació us explicaré com va anar la xerrada que vaig oferir als meus companys de classe. 

Va ser una experiència positiva perquè vaig poder compartir com em sento des de petita, com convisc amb la sordesa, en què consisteix la sordesa profunda i què poden fer els meus companys per ajudar-me dins l'aula. 

Des del meu punt de vista, em vaig sentir bé perquè a l'aula vaig tenir l'oportunitat de descriure les dificultats que tinc per escoltar, vaig explicar el que escolto i el que no, lo del cargol que es un transportador d'ones sonoras, es a dir transporta el só al cervell, també vam ensenyar un vídeo de com escolta una persona sorda i com escolta una persona que no és sorda. Llavors, la Meritxell una pedagoga que hi ha a l'institut va explicar com funciona l'FM, quan vam acabar, els alumnes van dir unes quantes preguntes i jo les vaig respondre amb la Maria i la Meritxell. 

© 2019 The World of Pallerola (TWP). Todos los derechos reservados.
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar